Elektronická evidence tržeb
Pomůžeme vám s evidencí tržeb. Od výběru vhodného řešení až po nepřetržitou podporu během provozu.
Jak funguje elektronická evidence tržeb
Co všechno si tedy musíte pořídit
Budete potřebovat 1. připojení na internet, ať už pevné nebo mobilní, 2. pokladní program a za 3. hardware - tzn. pokladnu, tablet nebo telefon na kterém vystavíte účtenku. A k tomu tiskárnu. My vám pomůžeme se vším, v jednom balení
Povinná autentizace
První, co musíte udělat, je tzv. autentizace na Finančním úřadě. To můžete provést osobně, nebo přes datovou schránku. Připravte se už teď.
Kolik to bude stát ?
Našim cílem je každému podnikateli nabídnout co možná nejvhodnější řešení odpovídající velikosti a typu jeho podnikání. Pokud chcete dostávat všechny důležité informace, nechte nám na sebe kontakt a my se Vám brzy ozveme.
Ministerstvo financí přislíbilo jednorázovou slevu ve výši 5 000 Kč pro všechny poplatníky daně z příjmů fyzických osob, kterým v daném roce vznikla zákonná povinnost evidovat tržby.