PROFIL
OK Point s.r.o. je progresivní společnost založená v roce 2000 se sídlem v Praze. Předmětem jejího podnikání je zprostředkovatelská činnost v oblasti obchodu a služeb, koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej, instalace a opravy elektronických a telekomunikačních zařízení a také poskytování technických služeb. Od začátku působení na trhu mobilní komunikace si společnost OK Point s.r.o. začala budovat výrazné postavení díky postoji ke svým zákazníkům. Mezníkem ve vývoji společnosti se stal certifikační proces v němž OK Point s.r.o. získal certifikát Business partner O2 Czech Republic, a.s.
Máme vytýčené následující cíle:
- přizpůsobovat sortiment nabízeného zboží požadavkům trhu se zaměřením na koncové zákazníky a to při současném zvyšování požadavků na kvalitu
- zlepšování, rozšiřování a zkvalitňování služeb spojených s prodejem zboží zákazníkům
- zvyšování úrovně způsobilosti pracovníků a také vytváření bezpečných a příjemných pracovních podmínek
Máme vytvořen Quality Management System (QMS), který nejen uplatňujeme, ale také neustále doplňujeme a vylepšujeme. V rámci tohoto systému managementu jakosti se naše společnost zaměřuje především na procesy řízení, realizace produktu, řízení zdrojů a zlepšování procesů. Cílem je spokojenost zákazníka s našimi službami.
Společnost OK Point s.r.o., která působí na českém, ale i slovenském trhu, se zaměřuje výhradně na kvalitu a to nejen výrobků, které prodává, ale také procesů a vztahů se zákazníky, dodavateli i zaměstnanci. Firma trvale usiluje o zlepšování svých služeb a vztahů se svým okolím. A její perspektivní vývoj potvrzuje, že zvolila správnou cestu.